10 Ekim 2008 Cuma

Kırmızı biberli Zeytin


Benim 2 numaralı kardeşim biberli zeytini çok sever.Bizim evde zeytin çeşidi çok ama bu tip zeytin hiç yapılmadı.Geçenlerde bir baktım ki,zeytin çekirdeği çıkartabilecek bir alet var,hemen alıp babama gönderdim.

Bugün kardeşime sordum durumu,"yapmaya başladınız mı bu zeytinlerden,bak senin için aldım " diye.

O da ne dese,"abla bu alet küçük zeytinler için,bizim zeytinler maşallah babamın başparmağı gibi iri olduğundan işe yaramadı" :))

İri zeytinler için de bulacağım bir alet,merak etme a Tansuu :))

1 yorum:

Beter Böcek dedi ki...

Sevdiğim iki zeytin çeşidinden birisidir:))
Bir de acı soslu yeşil zeytini severim :)
Canımı çektirdin allahtan dolapta vardıda bir tane attım ağzıma :))
İnşallah iri zeytinler için olanını bulursun da babanda bir güzel biberli yeşil zeytin yapar :)